تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

وبسایت بیتمینو، یک مجموعه تخصصی در حوزه ارز های دیجیتال بوده که می توانید در آن با مفاهیم پایه، آموزش ها و قیمت های لحظه ای ارز های دیجیتال مانند قیمت دوج کوین و یا قیمت بیت کوین و یا قیمت لحظه ای شیبا در بیتمینو آشنا شوید. همچنین، در این مجموعه، می توانید آخرین تحلیل های ارائه شده درباره ارز های دیجیتال را هم مشاهده کنید.

ارز دیجیتال چیست ؟
امروزه، یکی از موضوعات داغ و جنجالی بازار های مالی مختلف، ارز های دیجیتال یا همان رمز ارز ها بوده که به واسطه رشد بی سابقه انواع رمز ارز های مختلف، مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است. به همین خاطر، در صورتی که قصد آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه را دارید، می توانید با مراجعه به وبسایت بیتمینو، اطلاعات مهمی را در خصوص ارز های دیجیتال و قیمت ارز های دیجیتال موجود در بازار کسب کنید. در ادامه، به بررسی تاریخچه ارز های دیجیتال پرداخته و همچنین چندین رمز ارز مهم و کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.
 

تاریخچه ارز های دیجیتال
حتما تا به حال نام ساتوشی ناکاموتو را شنیده اید. به طور کلی، این شخص را اولین خالق و ابداع کننده رمز ارز می دانند. این فرد، در سال 2008، ارز دیجیتال بیت کوین را خلق کرد و توانست بازار های مالی دنیا را دچار تحول عجیب و بزرگی کند. نکته جالب در مورد این فرد، این است که تا به امروز هویت او افشا نشده و بنابراین می توانیم ساتوشی ناکاموتو را لقب خالق رمز ارز بیت کوین بدانیم. البته که برخی افراد، گمان دارند که آقای ساتوشی، ایلان ماسک بوده که توانسته بیت کوین را خلق کند. در هر صورت، تا به حال مشخص نشده که چه شخص یا گروهی خاصی، این رمز ارز محبوب را ابداع کرده است.

پس از افرادی که ساتوشی را مرتبط با ایلان ماسک می دانند، عده دیگری از افراد مرتبط با این حوزه، خلق اولین رمز ارز یا همان بیت کوین را مرتبط با یک گروه برنامه نویس حرفه ای می دانند. گفتنی است که هدف این شخص یا گروه از ابداع بیت کوین مشخص نیست، اما در هر صورت، توسط آقای ساتوشی، اولین رمز ارز دنیا ابداع شد.

کارشناسان معتبر و مرتبط با مسائل اقتصادی، اولین و بزرگ ترین هدف این فرد را ضربه و بحران اقتصادی بزرگ در سال 2008 می دانند. در این سال، اکثر مردم جهان دچار بحران های شدید مالی شده و کشور های مختلفی با این ضربه اقتصادی رو به رو بودند. از این رو، آقای ساتوشی، با اختراع این رمز ارز، سعی کرد روش دیگری را برای بازار های مالی ابداع کرده تا دیگر نیازی به منابع مالی دیگر وجود نداشته باشد.

جالب است بدانید که تا سال 2010 میلادی، این رمز ارز محبوب معامله نشده و در این مدت، تنها ماینر ها مشغول استخراج این رمز ارز بودند. پس از آن بود که اندکی از حجم بیت کوین جهان شروع به معامله شدن کرد. جالب است بدانید که در همین سال، فردی برای فروش 2 عدد پیتزا، 10 هزار بیت کوین دریافت کرد، اما از آنجا که در آن زمان کسی از ارزش آینده این رمز ارز خبر نداشت، بیت کوین را چیزی جز سرگرمی ندیده و آن را جدی نمی گرفتند.

در سال 2011 بوده که رمز ارز های دیگر آرام آرام شکل گرفته و کم کم، بازار ارز های دیجیتال، میزبان رمز ارز های متعددی شد. به اینگونه رمز ارز های متفرقه، آلت کوین گفته می شود.

https://digiro.ir/%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%8C-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D9%87%D8%A7%DB%8C-cryptocurrenc/