تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

ما خیلی خوب می دانیم که آینده فروش در تجارت آنلاین است. اگر چنین است، احتمالا شما در حال حاضر فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کرده اید و برای آن تا حد امکان کارآمد است، شما باید مطمئن شوید که طراحی فوق العاده است، به طوری که مشتریان شما به طور جدی شما را می گیرند و بازدید کنندگان شما به اندازه کافی اعتماد به خرید شما محصولات یا خدمات در فروشگاه آنلاین شما! بنابراین، در اینجا چند نکته برای بهبود کلی طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی شما وجود دارد!

تصاویر کیفیت محصول

اولین تمرکز هر فروشگاه آنلاین، نمایش تصاویر با کیفیت برای محصولات شما است. از آنجایی که اکثر فضای وبسایت شما را به خود اختصاص می دهند، باید اهمیت آن را ذکر کنید. شما باید فکر کنید که برای داشتن عکس با کیفیت، باید عکاس حرفه ای را استخدام کنید. همه چیز شما نیاز به یک گوشی هوشمند، روشنایی خوب و خلاقیت کوچکی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عکس های محصول، این نکات را دنبال کنید.

سربرگ حرفه ای خود را حفظ کنید

هدر بخش حیاتی طراحی وب سایت شماست. اطمینان حاصل کنید که واضح و دقیق است و مشتریان شما به راحتی می توانند به وب سایت شما هدایت شوند. بازدیدکنندگان باید آنچه را که به دنبال آن هستند سریع پیدا کنند. با داشتن یک سرصفحه روشن و محصولات خود را به چند دسته تقسیم کنید، تجربه کاربری شما را لذت بخش تر می کند و بنابراین سود خود را افزایش می دهد!


یک صفحه اصلی قاتل داشته باشید

صفحه اصلی شما معادل فروشگاه شما است. اگر می خواهید مشتریان وارد شوند، باید آن را جذاب کنید. یک نمایش اسلایدی که تبلیغات و یا محصولات جدید خود را در صفحه اصلی شما نمایش می دهد را وارد کنید. این یک راه عالی برای گرفتن چشم از بازدید کنندگان شما و نمایش تبلیغات خود را. فراموش نکنید که دکمه های تماس به عمل را به صفحه اصلی خود اضافه کنید تا مشتریان خود را به فروشگاه اینترنتی خود برسانید.

بنرهای فروش را اضافه کنید

آیا محصولات خود را در فروش دارید یا محصولات جدیدی را که می خواهید به نمایش بگذارید؟ استفاده از آگهی ها ویژگی بنر را به محصول خود فعال کنید و کلمات مناسب را انتخاب کنید. آگهی ها رنگ های تیره رنگی را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه می کنند و بازدید کنندگان را به محصولاتی که در نظر شما مهم تر است جذب می کنند.

توجه به نسخه تلفن همراه خود را

75٪ از مشتریان بالقوه خود را رها می کنند اگر سایت برای تلفن همراه سازگار نباشد. خوشبختانه برای شما، WebSelf وب سایت شما را به یک نسخه تلفن همراه متصل می کند. هنگامی که فروشگاه آنلاین شما ایجاد می شود، همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که نگاهی سریع به نسخه تلفن همراه خود داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است و همه چیز در فرمت صحیح است. برای راحتی شما، ما یک مقاله داریم که حاوی چک لیست 6 مورد برای بررسی نسخه کامل تلفن همراه است.


در اینجا شما فروشگاه آنلاین خود را در حال حاضر باید در بالا! موفق باشید!

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی