تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

جستجو در منطقه طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. گوگل در حال حاضر به احتمال زیاد اعتبار اضافه شده به سایت را به سادگی به دلیل آن است که محلی به جستجوگر است. و با تغییر همه چیز، شما ممکن است نیاز به برخی از وضوح در مورد آنچه که بهترین روش های جستجوگرها محلی برای سال 2018 نگاه کنید. در اینجا 5 پیش بینی های SEO محلی شما نمی خواهید به دست.

1. حداقل مورد نیاز جستجوگرهای محلی تکامل یافته است

بهترین روشهای محلی SEO عبارتند از: عناصر زیر باید در هر وبسایت که مایل به رتبه بندی برای جستجو محلی هستند حضور داشته باشند:


اطلاعات دقیق در سایت های کلیدی محلی، جمع آوری داده ها از قبیل دایرکتوری های کسب و کار

نقل قول ها (عامل اصلی رتبه بندی محلی باقی مانده است)

بررسی ها در خصوص ویژگی های محلی

ارسال بهینه کسب و کار Google My Business با اطلاعات صحیح و بهروزرسانی شده

صفحات فرود موقعیت مکانی که توسط Google بهینه سازی شده و کشف می شوند

این الزامات دیگر عوامل تعیین کننده نیستند که تعیین کننده این است که Google رتبه بندی صفحات شما در SERPs را تعیین می کند. ما را اشتباه نگیر آنها هنوز بسیار مهم هستند. اما اکنون تکامل یافته اند تا ملاحظات دیگر را شامل شوند. در اینجا چند نمونه هستند:

بهینه سازی فهرست


بهینه سازی فهرست کسب و کار گوگل من (GMB) در حال حاضر مهم تر از همیشه است. علاوه بر ظاهر شدن در بالای SERPs، فهرست شما همچنین به شما اجازه می دهد اطلاعات مکان خود را بر روی نقشه، ساعت ها و در برخی موارد، شماره تلفن خود را در بالای صفحه برجسته کنید. جستجوی محلی سنتی به نظر می رسد چیزی شبیه به این:

گوگل تمام اطلاعات این صفحه را از صفحه GMB خود دریافت می کند، به طوری که مردم نیازی به کلیک بر روی جاهای دیگر ندارند، اگر همه اطلاعاتی را که نیاز دارند در نوک انگشتان خود داشته باشند. دیگر کافی نیست که فقط یک صفحه GMB داشته باشید. نیاز به پر کردن، بهینه سازی و به روز رسانی اغلب. در اینجا چند راهنمایی عالی برای انجام این کار از مجله موتور جستجو وجود دارد.

مدیریت بازبینی


بررسی ها در سال 2018 نیز مهم تر است. ربات های گوگل از این بررسی ها برای درک قصد های جستجوگر استفاده می کنند و پاسخ های مربوط به پرسش های آنها را ارائه می دهند. بررسی هایی که بر روی مکان تمرکز دارند مهم است (همراه با استنادها و لینک ها) برای ساختن مقامات محلی و افزایش رتبه بندی در SERPs. همانطور که میریام الیس از موس در فاکتورهای رتبه بندی رتبه بندی نام تجاری در سال 2017 توضیح می دهد:


"اگر من بتوانم در سال 2017 برای صاحبان کسب و کارهای محلی یک موضوع را در اختیار داشته باشم، همه چیز مربوط به بررسی را احاطه کرده است. این شامل رتبه بندی، احساسات مصرف کننده، سرعت، صحت، و پاسخ های مالک، هر دو در سیستم عامل های شخص ثالث و صفحات وب سایت های محلی / توصیفات صفحات. تأثیر بررسی بسیار زیاد است؛ من آمده ام تا آنها را تقریبا به عنوان قدرتمند به عنوان NAP در نقل قول های خود مشاهده کنم. NAP باید برای رتبه بندی و جهت گیری مصرف کننده دقیق باشد، اما فروش ها را بررسی می کند. "


به عبارت دیگر، دیگر به اندازه کافی برای بررسی در سایت شما نیست. برای رسیدن به مقصد در سال 2018 باید به سطح بعدی برسید.

داده ها و اطلاعات


برای بهینه سازی سایت خود برای جستجو محلی، به اطلاعات نیاز دارید، و شما باید راهی برای درک آن داشته باشید. برای پیدا کردن اطلاعاتی که برای مشتریان محلی مهم است مهم است که جستجوهای محلی جستجو را با استفاده از جستجوی گوگل انجام دهید. این می تواند شامل موارد زیر باشد:


گزینه های پاسخ سریع پاسخ

جهت کسب و کار محلی شما

مشارکت محتوا

بیشترین کلمات کلیدی مرتبط

تعیین محل و چگونگی کسب و کار شما برای مشتریان محلی نیز می تواند به شما در ساختن استناد کمک کند. از ابزارهای موجود خود (مانند Google Analytics) برای کشف KPI های خود استفاده کنید و تعیین کنید که چگونه بهترین مخاطبین خود را مخاطب قرار دهید یا از ابزارهای دیگر SEO برای استخراج اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید.


در سمت گوگل، ما انتظار داریم که اطلاعات دقیقتر در مورد جستجوی محلی در سال 2018 بدست آید، با موتور جستجوگر ارزیابی کارت اعتباری و داده های دستگاه برای کسب اطلاعاتی مانند ترافیک پا، طول کسب و کار، انواع مشتریان و غیره.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی