تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

گوگل آنالیتیک ممکن است بعضی از داده های کلمه کلیدی ارزشمند خود را حذف کند، اما این ابزار قدرتمند برای به دست آوردن بینش است که به شما برای بهینه سازی وب سایت شما برای ترافیک جستجوی بیشتر کمک می کند.

اگر چه بسیاری از شرکت ها بیشتر به ابزارهای کلمه کلیدی بیشتر سرمایه گذاری می کنند، Google Analytics ارزش بیشتری را نسبت به آنچه که ممکن است در نگاه اول فکر کند، ارائه می دهد. در ادامه به یادگیری هفت جستجوگر ساده ساده هک هر بازاریاب دیجیتال باید بدانید.

1. اتصال Google Analytics و کنسول جستجوی گوگل

برای پیدا کردن چند بار که صفحات خود را در نتایج جستجوی Google، میانگین رتبه صفحه و نرخ کلیک شما مشاهده می کنید، می خواهید نگاهی به گزارش پرس و جو خود داشته باشید. برای انجام این کار ابتدا باید حساب Google Search Console خود را تنظیم کنید، سپس این حساب را با حساب Google Analytics خود یکپارچه کنید تا بینش دقیقتری پیدا کنید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید:


به حساب Google Analytics خود وارد شوید، سپس وبسایتی را که میخواهید به Search Console وصل شوید، انتخاب کنید.

Admin را در نوار وظیفه سمت چپ انتخاب کنید

حرکت به اموال که در آن شما می خواهید اشتراک داده Data Console را فعال کنید.

انتخاب "تنظیمات املاک" در ستون املاک.

را انتخاب کنید "تنظیم کنسول جستجو" را در ستون کنسول جستجو.

شما باید نشانی اینترنتی وب سایت خود را ببینید، که تأیید می کند که وب سایت در کنسول جستجو تایید شده است و شما مجاز به انجام تغییرات هستید. اگر شما آن را نمی بینید، باید سایت خود را به Search Console اضافه کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، میتوانید به گزارشهای کنسول جستجوی خودتان در زیر برگه کنسول جستجو در Google Analytics دسترسی پیدا کنید. بینش خود را با مرور به جستجوی> جستجوی کنسول> پرس و جو ها پیدا کنید.

2. درک اهداف کلیدی و انجام تحقیقات کلیدی در پرس و جو

اکنون که می دانید چگونه برای دسترسی به گزارش پرس و جو خود در Google Analytics، وقت آن رسیده است تا درک کلید واژه برای درک آنچه که همه این کلمات کلیدی در گزارش به آن اشاره شده است، آغاز شود. یا، به عبارت دیگر، وقت آن است که قصد (بازدیدکنندگان) بازدیدکنندگان را که به سایت شما می آیند، بفهمیم. این نه تنها به شما در ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی در حال حرکت رو به جلو کمک می کند بلکه تعیین می کند که آیا شما در حال حرکت به سمت سایت خود هستید یا اینکه بازدیدکنندگان شما در جستجوی آن هستند. چهار نوع از قصد کلمه کلیدی وجود دارد، که توسط تجارت الکترونیکی مشخص شده است. این شامل:


تراکنش (کاربران آماده خرید هستند)

ناوبری (کاربران برای جستجوی یک وب سایت خاص)

اطلاعاتی (کاربران برای پاسخ به یک سوال جستجو می کنند)

تحقیقی (کاربران برای پاسخ دادن به یک سوال که ممکن است منجر به خرید شود)

بسته به نوع کسب و کار شما، شما باید بر انواع مختلف کلمات کلیدی تمرکز کنید تا بتوانید نیازهای خود را برآورده کنید. بالاتر از همه، شما باید برای کمک به کاربران در انجام آنچه که آنها میخواهند هنگام بازدید از سایت شما کمک کنند. در اینجا یک راهنمای جالب برای شروع کار با کلمه کلیدی است.

متاسفانه، داده های به طور طبیعی در کنسول های جستجو ارائه نشده است و بهترین بینش کلمات کلیدی را نمی دهد. هنوز کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. با ایجاد یک فیلتر نمایه شروع کنید. این فیلترها را نمی توان به داده های تاریخی اعمال کرد، اما با این وجود مفید خواهد بود.


برای ایجاد فیلتر، روی مدیریت در نوار وظیفه کلیک کنید

سپس روی فیلدها در ستون مشاهده کلیک کنید

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی