تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

توییتر یک پلت فرم شلوغ است. در سال 2017 Q3، این پلت فرم 330 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) داشت، که در آن زمان حدود 4 درصد افزایش داشت. برای مقایسه: این در حدود چهار برابر جمعیت آلمان است.


برای افزایش دسترسی و تعامل در میان کاربران خود، باید بدانید که چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، چه نیازهای آنها و چگونه آنها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. از این ابزارهای مفید برای شناسایی توییتر های توییتر استفاده کنید که مربوط به کسب و کار شما و مخاطبان شما هستند.

این یک استخر بزرگ از کاربران است. اما با همۀ سیاستمداران، کسب و کارها و افراد مشهور که برای توجه افراد رقابت می کنند، ممکن است دشوار باشد که تویت های شما دیده شود، و هرچه بیشتر مشارکت کنید. هشتگهای توییتر کلید انجام هر دو این موارد هستند.


توییتر توییتر کوچک (Butterfly) (#) به سازمانها کمک می کند با گروه بندی موضوعات و روند ها به راحتی قابل جستجو باشد. هنگامی که از آنها به عنوان یک بازاریاب استفاده می کنید، به شما کمک می کند تا به افرادی که در این موضوعات علاقه مند هستند، بهتر عمل کنید. با این حال، بهتر است شما می توانید مبارزات هشتگ مبارزات انتخاباتی توییتر بدون هزینه، به شما این فرصت برای دستیابی به ROI باور نکردنی است. این وبلاگ هشت ابزار توییتر هشتگ را به شما می دهد تا بتوانید موفق باشید.

انواع هشتگها

قبل از اینکه به ابزارهای تحقیق نگاه کنیم، اجازه دهید سریع انواع مختلف هشتگهای را که ممکن است بخواهید در کمپین خود وارد کنید را پوشش دهید.


چهار نوع کلی هشتگها وجود دارد: مبتنی بر شیوه زندگی (#winter، #fashion، و غیره)، مبتنی بر رویداد (#sale، #ModCloth، و غیره)، برند مبتنی بر (#HaveaSnickers، #ShareaCoke) بر اساس (#LBD، #ColeHaan، و غیره).

ایجاد hashtag خود شما می تواند محتوای شما را به ویروس تبدیل کند، اما اگر مقدار زیادی از بودجه تبلیغاتی را نداشته باشید، کار دشواری است. این همان چیزی است که تحقیقات هشتگ انجام می شود. با تحقیق، می توانید ببینید که کدام هشتگ ها روند دارند تا شما بتوانید از آنها بازی کنید.


توییتر ابزارهای تحقیقاتی Hashtag

با تحقیق از هشتگهایی که محبوب هستند با شخصیت های خریدار شما، بهتر است کاربران را هدف قرار دهید که بخشی از مخاطبان ایده آل شما هستند. با این وجود، ابزارهای زیادی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد. هر کدام از مزایای آن و مسائل آن، اما به طور کلی، شما می خواهید ابزارهایی را بیابید که بتواند به شما کمک کند: کشف جمعیت، نظارت بر هشتگها، بهبود شیوه زندگی تأثیرگذار، درک احساسات و یافتن اطلاعات جغرافیایی.

1. توییتر


شاید واضح ترین مکان برای دنبال کردن روندهای هشتگ توییتر باشد، هرچند گاهی اوقات بازاریابان این واقعیت را فراموش می کنند. علاوه بر داشتن دقیق ترین و به روز ترین اطلاعات، آن نیز فوق العاده راحت است. یافتن حشرات در سمت چپ صفحه توییتر خود، یا از نوار جستجو برای یافتن بینش بیشتر استفاده کنید.

با ضربه زدن به روند های هشتگ در حال حاضر، شما ممکن است قادر به سرمایه گذاری بر روی آنها و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای توییت های خود را. و با شمارش تعداد توییتر تا 280 عدد گسترش یافته است، می تواند ارتباط بین تگ روند و نام تجاری شما را آسان تر کند.


2. ExportTweet


با ExportTweet، شما می توانید گزارش های هشتگ عمیق را برای هزینه های کوچک خریداری کنید، اما همچنین می توانید هشتگ ها را دنبال کنید، توییت های بالا را مشاهده کنید، داده های تأثیرگذار و کلید واژه های تحقیق را پیدا کنید. این نیز در نسخه رایگان موجود است که اطلاعات مربوط به آخرین 100 توییت را ارائه می دهد. نسخه ی نمایشی را با استفاده از دکمه «سعی کنید اکنون» سایت پیدا کنید. در اینجا یک مثال با استفاده از هشتگ # بیت کوین:

این فقط بخش اول بسیاری است. همچنین در بین روزهای فعال روزنامه، بیشترین نفوذگران فعال، موقعیت جغرافیایی، سن، دامنه های مربوطه، لینک ها، هشتگ های مربوطه، و تصاویر و ویدیوهای برتر، بینش وجود دارد. گزینه های قیمت گذاری در دسترس هستند، با گزارش های تاریخی از 16.99 دلار آغاز شده و گزارش های زمان واقعی از 19.99 دلار شروع می شود.


3. RiteTag


RightTag عالی است برای پیدا کردن و ردیابی هشتگ های فعلی، در حالی که همچنین به شما کمک می کند تا هشتگ های مربوط به بهترین برای تصاویر و متن را کشف کنید. و با افزونه مفیدی Chrome برای سایت، میتوانید متن را برجسته کنید یا پیشنهادات هشدار فوری را هنگام کلیک روی تصاویر راست کلیک کنید.

قیمت هر ابزار برای هر 1000 دلار در هر ماه مبلغ 49 دلار است و دیگر برنامه های پیشرفته تر نیز در دسترس است، از جمله ویژگی های انتشار و نوشتن.


4. بایگانی بایگانی


این ابزار جستجوی رایگان (همچنین در نسخه پرداخت شده موجود است) داده های زمان واقعی را از روز جستجوی خود با تعداد نمایش ها و توییت ها برای روز فراهم می کند. نتیجه نتیجه #contentmarketing را به عنوان امتحان مشاهده کنید

گزارش های رایگان نشان می دهد URL های بالا مرتبط با هشتگ، زبان های مورد استفاده، کلمات مرتبط با بالا، اشاره به کاربر، شاخص تأثیرگذار و هشتگ مرتبط است.


5. Hashtagify


اگر شما فقط با تحقیق هشتگ شروع میکنید، Hashtagify یک منبع عالی است. ویژوال و ساده برای درک آن کمک می کند تا هشتگ های مربوطه را پیدا کنید، همچنین اطلاعاتی در مورد محبوبیت هشتاگ در طول زمان، اطلاعات مربوط به نفوذگران و اطلاعات مربوط به مناطق جغرافیایی و زبان های مورد استفاده. هر دو نسخه رایگان و پرداختی در دسترس هستند.

  • amir barmaj

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی