تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

کریپتوکارنسی شکل خاصی از ارز دیجیتال است که مبتنی بر رمزنگاری است. بیشتر ارزهای دیجیتال از بلاک چین برای بهره بردن از ویژگی‌های کلیدی مانند تمرکززدایی، شفافیت و نوسانات استفاده می‌کنند.ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که آن‌ها توسط هیچ سازمان، گروه یا سازمانی اداره نمی‌شوند.

کریپتوگرام‌ها را می‌توان مستقیماً بدون حضور هیچ واسطه‌ای در اینترنت برای شخص دیگری ارسال کرد. این بدان معناست که برای ارسال ارز دیجیتال به یکدیگر نیازی به افتتاح حساب بانکی یا استفاده از خدمات بانکی یا سایر سازمان‌های واسطه نخواهید داشت.

ارزهایی که از طریق مکانیسم‌ های مختلفی مانند رمزنگاری و… ایجاد و توزیع می‌شوند. فرآیند ایجاد برخی از این ارزها با استخراج مانند بیت کوین انجام می‌شود و برای برخی، تمام سکه‌ ها به صورت آنلاین استخراج می‌شوند.

ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین توزیع شده است که یکی از محصولات اصلی آن فناوری بلاک چین است. که جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بلاک چین میتوانید مقاله بلاک چین چیست را مطالعه نمایید

در این مقاله از بیتمینو قرار است تا با یکدیگر یاد بگیریم که ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد. اگر شما هم به این مبحث علاقمند هستید تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

ارز دیجیتال چیست؟

بسیاری بیت کوین را اولین ارز دیجیتال می‌دانند، این ادعا در اوراق سفید یا وایت پیپر بیت کوین در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و اولین سکه‌ها در سال ۲۰۰۹ استخراج شدند. قبل از بیت کوین، تلاش‌های زیادی برای ساخت یک ارز دیجیتال صورت می‌گرفت. که جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بیت کوین میتوانید مقاله بیت کوین چیست را از سایت بیتمینو مطالعه نمایید

وقتی از بانک‌ ها برای انتقال و نگهداری پول استفاده می‌کنید، به آن بانک اعتماد دارید. بیت کوین به عنوان اولین ارز الکترونیکی برای حل مشکل اعتماد و هزینه مضاعف معرفی شد. مردم برای انتقال پول مجبور نبودند به شخص، سازمان، گروه یا بانک اعتماد کنند.

موضوع اعتماد نه تنها برای نقل و انتقال پول بلکه برای بسیاری از مسائل دیگر نیز به یک موضوع اصلی تبدیل شده است. بنابراین، سیستم غیر متمرکز ارائه شده توسط بیت کوین در فعالیت‌ های انسانی مورد استفاده قرار گرفته است.

به تدریج ارز دیجیتال برای حل مشکلات مختلف ظهور کرد. به عنوان مثال، اتریوم خود را به عنوان بستری برای توسعه برنامه‌های مختلف و ایجاد قراردادهای هوشمند تثبیت کرده است و هدف ریپل بازسازی ارتباطات بین بانکی و ارائه یک سیستم پرداخت پرسرعت و کم هزینه با دیدی خوش بینانه از بانک‌ها است.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی