تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

قرار دادن وب سایت تجارت الکترونیک در صفحه اول نتایج جستجو اولویت اول شماست، زیرا تعداد بازدیدکنندگان و حجم فروش فروشگاه اینترنتی شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. از لحاظ SEO، چندین چیز است که می توانید برای بهبود آن انجام دهید، بعضی از آنها را مستقیما از ویرایشگر وب خودتان انجام دهید.


امروز ما پنج اقدام را انجام می دهیم که بعضی از آنها بیش از یک ساعت طول نمی کشد و می تواند تاثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد. آماده برای شروع؟

صفحات محصول منحصر به فرد و فروش را ایجاد کنید

اگر چندین محصول را به فروش برسانید، یک صفحه محصول برای هر محصول متفاوت ایجاد کنید، مگر اینکه در بسته نرم افزاری قرار گیرند. سپس متون منحصر به فرد خود را ایجاد کنید (کپی نکنید، آن را به شدت توسط گوگل جریمه شده است)، که ارزش بیشتری برای فروشگاه شما اضافه خواهد شد.


اطمینان حاصل کنید که متون شما فروش و تشویق مردم برای خرید محصولات شما هستند. ایجاد احساس اضطراری کنید و آنها را باور داشته باشید که آنها نمی توانند بدون محصولات یا خدمات خود زندگی کنند!


عکس های خود را با اضافه کردن عناوین و متون alt بهینه سازی کنید

در این پست وبلاگ، ما درباره عکس های محصول و اهمیت کیفیت آنها با کیفیت صحبت می کنیم. عکس ها همچنین باید یک عنوان داشته باشند که توسط موتورهای جستجو مناسب باشند. تصاویر همچنین باید یک عنوان داشته باشند تا موتورهای جستجوگر آن را در نظر بگیرند. وبسایت به صورت خودکار نام پرونده را برای اختصاص دادن آن به عنوان خود نامگذاری می کند، بنابراین این نام فایل ها باید مربوط باشد. سپس می توانید یک متن alt اضافه کنید که به SEO شما کمک می کند. این اقدام زمان زیادی را صرف نمی کند اما می تواند تفاوت ایجاد کند!


از کلمات کلیدی در توصیف محصول خود استفاده کنید

هنگام نوشتن توصیف محصول خود، کلمات خود را به صورت عاقلانه انتخاب کنید و اهمیت کلمات کلیدی را هرگز دست کم نگیرید. مراقب باشید، شرح ها نباید تجمعی کلمات کلیدی باشند، بلکه جملات مبهم و قابل خواندن است.

بهینه سازی سرعت وب سایت شما

برای رباتهایی که سایت شما را در نظر بگیرند و آن را در صفحات اول قرار دهید، سایت شما باید سریع برای دانلود و جهت حرکت باشد. برای انجام این کار، می توانید از محتوای خود شروع کنید، متن هایتان را سبک تر کنید، همچنین اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما خیلی سنگین نیستند. چندین ابزار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصاویر خود را کاهش دهید، مانند مثال Gimp، با صادر کردن آنها در فرمت کوچکتر و سبک تر. این می تواند تغییر زیادی در سرعت دانلود سایت شما برای ربات های Google، بلکه برای بازدید کنندگان شما باشد!


یک وبلاگ ایجاد کنید

وبلاگ خود را با Webself بسازید فقط مزایا: افزایش دید، موقعیت بهتر و ساختن یک جامعه با بازدیدکنندگان خود، در میان دیگران. نوشتن مقالات در مورد موضوعات جالب مربوط به فروشگاه آنلاین شما و یا صنعت و تشویق بازدید کنندگان برای خواندن و به اشتراک گذاری. این اعترافات شما را در وب افزایش می دهد و ربات ها خوشحال خواهند شد و امیدواریم به شما پاداش بدهید!


داشتن موقعیت خوب در موتورهای جستجو به طور طبیعی اتفاق نمی افتد، همیشه تغییرات و اضافه هایی برای نگهداری (و بهبود) مکان شما وجود دارد. در بالا چند نمونه از اقداماتی است که می توانید انجام دهید، اما ما همچنین به شما توصیه می کنیم مقالات دیگر خود را در مورد جستجوگرها برای خواندن بیشتر بخوانید! موفق باشید :)

  • amir barmaj

seo

وب سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی