تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

امروزه وقتی که کسب و کار خود را آغاز می کنید، با وب که تقریبا تصمیمات ما را تصویب می کند، مهم است که انتخاب های هوشمندانه ای را انجام دهید تا بتوانید موفقیت کسب و کارتان را تعیین کنید.

به عنوان مثال، انتخاب وب سایت برای وب سایت شما، یک تصمیم بسیار آسان است (ما باید کمی کمی ترسناک باشیم)، اما تعیین مخاطبان هدف شما و قیمت محصولات خود را، به عنوان مثال، می تواند کمی مشکل تر باشد. علاوه بر این، زمانی که بازار هدف ما تعیین شده و وب سایت شما ایجاد شده است، باید از خودتان بپرسید: آیا وب سایت من باید به چندین زبان ترجمه شود؟


امروز ما در مورد وب سایت های چند زبانه صحبت می کنیم، اگر شما باید داشته باشید و اگر چنین است، چگونه این ویژگی را به وب سایت خود اضافه کنید! آماده برای شروع

چرا؟

درب ها را به بازارهای جدید باز کنید

مشاهده آنلاین خود را گسترش دهید

درآمد خود را افزایش دهید

اگر شما با یک بازار بین المللی برخورد می کنید، یا اگر مخاطبان هدف شما از لحاظ موقعیت جغرافیایی گسترده ای هستند، شرم آور است که خود را به مشتریان محلی محدود کنید! یک وب سایت که به چندین زبان ترجمه شده است، به بازارهای جدید باز خواهد گشت، زیرا محتوای آن توسط افراد بیشتری قابل خواندن است. اگر شما یک فروشگاه آنلاین چند زبانه دارید، شما همچنین شانس خود را برای افزایش درآمد خود را بهبود می بخشید.


با Webself، شما این امکان را دارید که محصولات خود را در چندین زبان مختلف و همچنین در چندین ارز به فروش برسانید که مردم را به خرید می برند. مردم در هنگام خرید یک محصول یا خدمات در پول خود بیشتر اعتماد به نفس دارند.

برای کیست؟

این همیشه برای داشتن یک وب سایت به چند زبان ترجمه شده نیست. در حقیقت، در برخی بخش های فعالیت بی فایده است، در حالی که در دیگران، بنیادی است. در اینجا دو نمونه از شرکتها وجود دارد که ممکن است جالب باشد که یک سایت ترجمه شده به چندین زبان باشد:


فروشگاه آنلاین

اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید محصولات خود را در سطح بین المللی به فروش برسانید، ممکن است جالب باشد که سایت خود را به چند زبان، حداقل به زبان اسپانیایی و انگلیسی، بسته به زبان گفتاری بازار هدف خود (و بازار که می خواهید دارند)!


اجاره هتل ها، آپارتمان ها، خانه های مهمان و غیره

شانس خوبی وجود دارد که افرادی که در منزل / آپارتمان / مهمان شما ماندند، همه افراد محلی نیستند، بنابراین ممکن است مناسب برای ترجمه سایت خود به چندین زبان (حداقل کسانی که در مناطق اطراف خود صحبت می کنند) برای به دست آوردن دید قابل قبول باشد.

چطور؟

اگر شما یک برنامه حرفه ای یا کسب و کار دارید، می توانید به راحتی ویژگی چند زبانه را از داشبورد خود اضافه کنید. این آموزش کوتاه توضیح می دهد چگونه.


برای اضافه کردن یک زبان جدید، به تنظیمات در بالای نوار منو دسترسی پیدا کنید و روی «زبان» و سپس «اضافه کردن یک زبان» کلیک کنید.


در اینجا گزینه های شما وجود دارد:


زبان جدید را انتخاب کنید

کشور را با زبان جدید مرتبط کنید (فقط اگر مایل به نمایش یک پرچم علاوه بر زبان)؛

انتخاب کنید که آیا آن را قابل مشاهده و یا آنلاین نیست

انتخاب کنید آیا این زبان به زبان اصلی وب سایت شما تبدیل می شود.

هنگامی که زبان (یا زبان ها) را اضافه می کنید، می توانید نظم نمایش را مجددا تغییر دهید و آنها را تغییر دهید تا کشور را تغییر دهید، پرچم ها و همچنین زبان اصلی وب سایت شما.

شما می توانید زبان های موجود در سایت خود یا در سرآیند یا پاورقی را مشاهده کنید:


روی ویرایش آیکون کلیک کنید تا سرصفحه یا پاورقی را ویرایش کنید

روی افزودن محتوا کلیک کنید

ویژگی چند زبانه را انتخاب کنید

سپس انتخاب کنید

نمایش زبان های شما

تراز زبان های شما

روی ذخیره کلیک کنید و سپس روی Close کلیک کنید

ایجاد یک سایت چند زبانه نیاز به ترجمه محتوای شما به زبان های مختلف دارد. زبان اصلی، هنگامی که یک زبان جدید را اضافه می کنید، به عنوان یک الگو برای زبان جدید شما عمل می کند، طرح سایت شما باقی می ماند؛ شما فقط باید محتوای محتوا را ترجمه کنید.

در نتیجه، یک سایت چند زبانه، اگر مناسب برای بخش فعالیت شما باشد، تنها می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد: افزایش دید، درآمد و رسیدن به یک جمعیت بزرگتر، در میان دیگران. اگر بازار هدف شما بین المللی باشد، وب سایت شما نیز باید داشته باشد! کسب و کار خود را به سطح دیگری و لذت بردن از تمام مزایای شما می توانید از طرح حق بیمه WebSelf، امروز دریافت کنید!

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی