- ۹۷/۰۱/۱۳
- ۰ نظر
هوش مصنوعی در حال تغییر خدمات به مشتری، بازاریابی دیجیتال، و آینده همانطور که ما آن را می دانیم. چشم انداز کسب و کار مدرن مجموعه ای از صنایع غنی از فناوری آینده، آزمایش های نوآورانه و استراتژی های در حال توسعه برای موفقیت تجاری است.
ما در حال حاضر می توانیم شیوه های بازاریابی آینده را در تحول دیجیتالی مارک های پیشرو در سراسر جهان نشان داده و تجربه کنیم. این وبلاگ را بخوانید تا بدانید که چگونه این شرکت ها از مزیت استفاده از تکنولوژی AI استفاده می کنند.
فناوری AI چیست؟
در برخی از کسب و کارهای مدرن و خانه، تکنولوژی AI در حال حاضر وجود دارد. به عنوان مثال، اگر چه AI هنوز هم در حال پیشرفت است، میلیون ها نفر از آن در قالب های دستیارهای مبتنی بر صدا مانند سیری اپل، گوگل دستیار و الکسا آمازون استفاده می کنند.
در ابتدا، اصطلاح "هوش مصنوعی" توسط مینسکی و مک کارتی مورد استفاده قرار گرفت، که AI را "هر کاری که توسط یک برنامه یا ماشین انجام می شود، مورد استفاده قرار می دهد که اگر یک انسان همان فعالیت را انجام دهد، می توان گفت که انسان باید برای تحقق بخشیدن به هوش وظیفه "، طبق گفته ZDNet.
به طور خلاصه، هوش مصنوعی یک ابزار است که برای پشتیبانی از وظایف هوشمندانه انجام شده توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد. وضعیت فعلی تکنولوژی AI کاملا آماده نیست برای انجام وظایف که نیاز به تفکر خلاق و یا حس مشترک دارند، اما قادر به پردازش مجموعه های زیادی از داده ها بسیار سریع تر از انسان می تواند به تنهایی. به نوبه خود، این توانایی پردازش اطلاعات بسیار با این واقعیت افزوده شده است که برخی از فناوری های هوش مصنوعی می توانند بینش ارزشمند و مراحل بعدی را به نحوی که قابل دسترسی و قابل اجرا برای استفاده انسان است، فراهم کند.
از یک دیدگاه تجاری، AI راه آینده خواهد بود، زیرا پیامدهای فعلی آن تا حد زیادی به فرایندهای ساده کمک می کند و زمان زیادی را برای متخصصین بهینه سازی مناطق دیگر استراتژی ها و وظایف خود می دهد.
برای متخصصان بازاریابی دیجیتال، ابزارهای AI در حال حاضر برای استفاده در بعضی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مانند تجزیه و تحلیل پیش بینی شده و موتورهای شخصی سازی در دسترس هستند. این ابزارها در کمک به بازاریابان از تلاش های خود بیشتر می شوند تا آنها بتوانند با ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مواد بازاریابی که AI آنها را به پتانسیل کامل خود برساند کمک کند.
شرکت هایی که بیشترین تکنولوژی AI Futuristic را تولید می کنند
اگرچه AI هنوز یک مفهوم نسبتا جدید در کسب و کار است، اما سازمان های بزرگ و مارک هایی که ابزارهای AI را به شیوه های بازاریابی، ایجاد محتوای کافی و حتی داستان سرایی بهینه می کنند، به کار می روند.
Netflix: هنگامی که به استفاده از قابلیت های موجود در AI بپردازد، Netflix پیش از منحنی پیش می رود. برای اصلاح توصیه هایی که در مشخصات Netflix شما ظاهر می شود، آنها الگوریتمی را ایجاد می کنند که به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل پیش بینی شده عمل می کند. این روش بدین معنی است که توصیه های مشاهده شما شخصی تر از قبل است.
با این حال، Netflix در آنجا متوقف نمی شود. با استفاده از یک الگوریتم دیگر AI، آنها جریان با کیفیت بالا را بهینه کرده اند، حتی در پهنای باند پایین تر. Netflix یک ارائه دهنده جهانی از محتوای ویدئویی سرگرمی است، اما به دلیل اینکه بعضی از تماشاگران محتوای خود را مصرف می کنند، کیفیت آن در دستگاه های تلفن همراه بسیار زیاد نیست. این الگوریتم به آنها کمک می کند تا کلاه های داده را در حالی که بهینه سازی کیفیت برای بینندگان تلفن همراه را دریافت می کنند.
Sephora: Sephora غول پیکر زیبایی و لوازم آرایشی نسبتا زود به دنیای تکنولوژی های AI منتقل شد. برای اهداف خود، با استفاده از تکنولوژی chatbot که با مشتریان ارتباط برقرار می کند از طریق مسابقه، نیازها و ترجیحات خود را برآورده می کند. هنگامی که مسابقه کامل می شود، Chatbot Sephora پیشنهادات و محتوای مفید مشتری را به اشتراک می گذارد. پس از یک مورد استفاده موفقیت آمیز، Sephora در فیس بوک مسنجر بیشتر از chatbots استفاده کرده است.
Disney: Dis ney یک شرکت است که به هنر بازاریابی آنلاین و آفلاین دست یافته است، بنابراین تنها به این معنی است که آنها در حال حاضر از فناوری AI استفاده می کنند. در حال حاضر فن آوری AI به آنها کمک می کند تا محصولات خود را سازماندهی کنند. علاوه بر این، آنها در واقع آموزش شبکه های عصبی مصنوعی را که پس از مغز حیوانات مدل سازی شده اند، مطابق با کلیک روی Z.
دیزنی امیدوار است که این تحقق باور نکردنی فناوری AI در نهایت مغز انسان را کپی کند تا بینش را در مورد آنچه که داستانها را جذابتر می کند به یک شخص تبدیل کند.
استارباکس: هنگامی که به تکنولوژی AI می آید، تیم Starbucks به وضوح طرفدار ابزارهای تشخیص صدا است. آنها دستیار صدای خود هستند، که به عنوان Starbucks Barista شناخته می شود. این دستیار صوتی در برنامه Starbucks وجود دارد و به فرآیندهای مانند نظارت بر سفارش شما و ارسال سفارش شما به مکان صحیح کمک می کند.
آینده فناوری AI در کسب و کار
مانند بسیاری از جنبه های زندگی، تقریبا غیرممکن است که بگوییم آینده چیست. حتی با قابلیت های تجزیه و تحلیل پیش بینی شده و توانایی های پردازش داده ها، حتی تکنولوژی AI نمی تواند دقیقا پیش بینی کند که چگونه کسب و کار را به سمت جلو حرکت می دهد.
با این حال، با استفاده از مارک های بالا که با استفاده از فن آوری های مبتنی بر فناوری های آینده ی مبتنی بر فناوری AI فعال هستند، مشاهده می شود که تنها شرکت های قابل انعطاف و پرشور قادر به استفاده بیشتر از AI هستند. این سازمانها اغلب در رانندگی کسب و کار خود به جلو و تلاش برای هر نوآوری فن آوری است که بالقوه برای ایجاد کسب و کار خود را بهتر است.
بر طبق نظر بازاریابی کسب و کار هاروارد، مؤثرترین راه برای کسب و کار برای استفاده از AI به حداکثر توانایی آن، "تمایل به آزمایش و یادگیری به سرعت است." آنها می گویند AI و یادگیری ماشین "مهم ترین تکنولوژی عمومی از ما eta "، که بیانیه ای کوچک برای ایجاد آن نیست.
طول می کشد تا محاکمه و خطا بسیار زیادی برای به دست آوردن هر تکنولوژی 100٪ عملکردی، و AI متفاوت است. برای راندن این صنعت به جلو برای ایجاد فرآیندهای کسب و کار آسان تر، شرکت های بیشتری باید سعی کنند فناوری را به نفع خود بهینه کنند.
- ۹۷/۰۱/۱۳