تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

- استفاده از هشتگ های مختلف در زیر پست ها برای افزایش فالوور ها در حوضه فعالیت شما مثال: شما اگر در حوضه موبایل فعالیت میکنید کافیه برای برای پیدا کردن کسایی که به این موضوع علاقه مند هستند #موبایل  بنویسید و پیج خودر را باز بزارید تا بقیه پیدا کنند شمارو.

 

2-عکس های تصادفی رو لایک کنید یا با خرید لایک اینستاگرام اینکار را انجام دهید . از هر 100 عکسی که شما لایک میکنید به طور میانگین 6 نفر شما رو فالوو میکنند !!!

 

3-راه اندازی یک مسابقه در اینستاگرام و از کسایی که عکس میفرسن بخوایید که عکس خود را لایک کنند و شر کنند برای دوستان خود تا برنده شوند !

 

با خرید فالوور اینستاگرام این مورد را به راحتی انجام دهید

4-عکسایی که دوست دارید لایک کنید وبراشون کامنت بزارید

 

5-ارسال عکس ها در ساعات 2 تا 5 بهترین موقع برای فرستادن عکس است

 

6-کیفیت کار خودرا بالا ببرید هر عکسی رو نزارید خیلیا ها دوست ندارند کسایی رو فالوو کنند که 1000 عکس علکی تو پیج خود گذاشتند

 

7-در کپشن های خود سوال کنید اینجوری مجبور میشوند و کامنت بزارند وفضای خوبی برای محبوبیت کار خود درست میکنید !

 

8- در کپشن های خود مخاطبان خودرا وادار کنید که دوستان خود را تگ کنند حتی میتونید برای این کار برای ان ها جایزه تعیین کنید .

 

9-کاربران پیشنهادی خود را دنبال کنید. به تنظیمات خود بروید و روی نماد چرخدنده در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. روی «یافتن و دعوت از دوستان» و سپس «کاربران پیشنهادی» کلیک کنید.

 

10-چهره های خود را در عکس های خود استفاده کنید. دن زارلا متوجه شد که تصاویر با چهره 35٪ بیشتر از کسانی که بدون آن بودند، دریافت میشوند.

 

11-با اینفولئنسر ها در تماس باشید و بخواهید ازشون برای شما پست بزارند اینجوری فالورهای شما چند برابر میشود

 

12-تصاویر ایجاد شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید. عکس های پیروان خود را به اشتراک بگذارید، مخصوصا مواردی که آنها محصول (ها) شما را ذکر کرده اند. این دیگران را تشویق به اشتراک گذاری عکس ها از محصولات شما خواهند کرد.

 

13- Instagram تمامی دوستان فیس بوک خود را دنبال کنید و بسیاری از شما به دنبال شما خواهند بود. برای انجام این کار، به سادگی به مشخصات Instagram خود بروید و روی نماد 3 نقطه در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. “یافتن دوستان” را انتخاب کنید و سپس “یافتن دوستان در فیس بوک”.

 

14-حساب Instagram خود را با لیست مخاطبین خود وصل کنید. روی دکمه 3 نقطه در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید و «یافتن دوستان» را برای اتصال به لیست مخاطبین ایمیل خود انتخاب کنید

میتوانید با خرید ممبر تلگرام ممبر های خودرا زیاد کنید و با تلیغ اینستاگرام باعث افزایش فالوور اینستاگرام خود شوید.

 


نظرات  (۱)

  • خرید و فروش سایت
  • مقاله خوبی بود.
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی