تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

موفقیت یک کمپین ایمیل در ترکیب مناسب مفهوم سازی عمیق، کپی رایت قوی، طراحی در سطح جهانی و کد تمیز است. در حالی که یک ایمیل خوب با ایمیل های مارک تجاری شما از رقابت در بازار مشخص می شود، یک ایمیل به خوبی طراحی شده نقش مهمی را در توجه کاربران خود ایفا می کند و آنها را درگیر می کند و شانس ایمیل شما را حذف یا نادیده می گیرد.


آیا طراحی ایمیل شما بهترین است؟ آیا شما فکر می کنید که می توانید نرخ کلیک بهتر و تبدیل با ایمیل های خود را دریافت کنید؟ اگر بله، ممیزی طراحی ایمیل می تواند کمک کند!


EmailMonks معرفی سرویس حسابرسی طراحی حسابرسی که هدف آن کمک به جامعه ایمیل برای دستیابی به نتایج مورد نظر با بهبود کیفیت ایمیل است. کارشناسان Monks باید طراحی ایمیل شما را بررسی کنند، نقاط قوت و ضعف ایمیل خود را برجسته کنند و زمینه هایی را برای بهبود طراحی ارائه دهند تا شما از نتایج بهتر ایمیل لذت ببرید. و همه این را به صورت رایگان!


در اینجا چیزی است که شما دریافت می کنید:

این ممیزی به شما ایده های شگفت انگیز برای ایجاد ایمیل های بهتر و راهنمایی های عملی برای بهبود طرح های ایمیل شما می دهد. ما به شما یک گزارش ممیزی طراحی ارسال می کنیم که شامل موارد زیر خواهد بود:


با بررسی نقطه ای از قالب های ایمیل خود، نقطه را بررسی کنید

تجزیه و تحلیل دقیق از تمام عناصر مهم قالب ایمیل شما

از لحاظ طراحی و محتوای ایمیل های شما، نکات کلیدی بهبود می یابد

پیشنهادات و پیشنهادات برای بهینه سازی ایمیل های خود برای تبدیل بهتر

در اینجا این است که چگونه کار می کند

با ارسال فایل طراحی با جزئیات دیگر ما قالب های ایمیل خود را به ما ارسال کنید و ما با گزارش حسابرسی دقیق به شما خواهیم رسید.


برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحه حسابرسی طراحی ایمیل ما را بررسی کنید!


دعوت به عمل جدید

اگر میخواهید ما برای کمک به پیشنهادات و نظرات و یا طراحی قالبهای الکترونیکی خود برای کسب و کار خود، ما را در hello (at) emailmonks (dot) com راهنمایی کنید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی