تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

در یک دیدگاه بصری با دانیل بورتساین، مدیر ارشد (محتوا و بازاریابی) در موسسه MarketingSherpa و MECLABS، او به ما می گوید که چگونه MarketingSherpa از استراتژی های نوآورانه برای حمایت از مشترکان خود استفاده کرده است.


EmailMonks: استراتژی هایی که توسط MarketingSherpa انجام می شود برای افزایش مشارکت ایمیل چه هستند؟


دانیل بورستین: به سادگی، ما همیشه سعی می کنیم بیشتر از آنچه دریافت می کنیم. به این ترتیب، اکثریت قریب به اتفاق ما، مطالب مفید هستند. در اینجا یک مثال از یک پست وبلاگ که ما ارسال می کنیم (با یک موضوع که اتفاق می افتد مربوط به این بحث) - بازاریابی ایمیل: 6 مرحله برای دوباره به اشتراک مشترکان و تمیز کردن پایگاه داده لیست خود را.


ارزش بیشتری برای مشترکین ایمیل خود داشته باشید

از شما درخواست می کنید در عوض

هنگامی که این محتوای مفید را ارسال می کنیم، ما این کار را به دو روش انجام می دهیم. مانند بسیاری از ایمیل های ارسالی دیگر، ما دارای خبرنامه های سنتی هستیم که شامل بهترین مطالب هفته یا ماه ما می شود.

در اینجا یک مثال ->

با این حال، زمانی که محتویات جداگانه ای منتشر می شود، ما همچنین آن را به صورت نامه ای به قسمت مربوطه ارسال می کنیم و مشخص می کنیم که می توانند به ما ایمیل بدهند. به این ترتیب، بهترین تماس به عمل در یک ایمیل می تواند به سادگی یک پاسخ باشد.


یکی از راه های انجام این کار این است که با یک برنامه ساده P. که می گوید: «کار ما این است که به شما کمک کنیم کار خود را بهتر انجام دهید. به این ایمیل پاسخ دهید تا ما بدانیم چگونه میتوانیم کمک کنیم. "


به عنوان مثال، این ایمیل شما را به سام پاسخ داد و از من خواست که در این مقاله شرکت کنید.

و من فکر می کنم این کلید برای نگه داشتن مشترکین با بازاریابی ایمیل است. ایمیل مانند سایر رسانه های بازاریابی یک طرفه مانند تبلیغات صفحه نمایش دیجیتال، تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات چاپی نیست. فکر کنید مردم واقعی از ایمیل استفاده کنند. آنها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. این یک محیط ذاتی دو طرفه است.


لمس انسان را اضافه کنید، زندگی را به ایمیل هایتان اضافه کنید


من هرگز مارک هایی که از ایمیل های پاسخ استفاده نمی کنند را درک می کنم. شما باید در تمام بازاریابی خود نگاه کنید و بپرسید - چگونه می توانم بشریت را به این تعاملات بازگردانم؟ حتی اگر شما از تکنولوژی استفاده می کنید، باید توجه کرد. شما می توانید این فن آوری را به نحوی اجرا کنید که انسانیت را برای ارتباطات به ارمغان بیاورد. پس از همه، در مثال های ارائه شده در اینجا، ما از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنیم.


"چرا در زمین شما ایمیل خود قرار داده اید - توجه: این ایمیل به صورت خودکار از صندوق پستی که نظارت نشده است تولید می شود. این گفتگو را انکار می کند "- @ DanielBurstein (Tweet This)


شاید شما فکر می کنید که برای پاسخگویی به صندوق های پستی نظارت بسیار گران است. در صورتی که این مورد باشد، من احترام میگذارم از شما بخواهید که در مورد بودجه بازاریابی خود دقیقتر نگاه کنید.


گوش دادن به مشتری خود را برای بهبود تعامل (اشتباه ... تجربه)


پاسخ مشتری چیزی ارزشمند است. حتی اگر این یک شکایت باشد! پس از همه، شکایت به شما امکان می دهد تا:


صرفه جویی در یک مشتری، که بسته به ارزش عمر مشتریان و هزینه های جدید کسب و کار مشتری می تواند در حق خود ارزشمند باشد.

اجتناب از کلمه ای از دهان منفرد - شخصا، در رسانه های اجتماعی، از طریق سایت های بررسی مانند Yelp، در انجمن های صنعت و غیره

کسب اطلاعات کسب و کار با ارزش در مورد محصول خود را. اگر مردم به شما ایمیل می کنند و به شما می گویند که زنجیره ای بر روی محصول شما شکسته است، از یک زاویه با کیفیت بالاتر استفاده کنید!

لذت بخش و پاسخگو به موقع به مشتریانی که به ایمیل های شما پاسخ می دهند، می تواند یک تجربه مثبت و منفی باشد. به عنوان مثال، در اینجا یک تکه بازخورد پس از یک تعامل با ایمیل خدمات مشتری که با پاسخ به یکی از ایمیل های ما ارسال شده است.


"متشکرم از تخصص شما در مورد این موضوع. این مقالات واقعا به من کمک کردند تا از راه های مختلفی کمک کند. بازخورد شما بسیار سریع است و باید بگویم که با کیفیت ارتباط شما تحت تاثیر قرار گرفته است! کلاه برای شما بچه ها برای بمب اف! من واقعا این را به همه آنچه که می دانم توصیه می کنم! "


در حال حاضر، من عمدتا در محتوای ما متمرکز شده است تا این نکته را ارسال کند. و همانطور که گفتم، تمرکز اصلی ما این است که بیشتر از آنچه که ما از طریق ایمیل به مشترکینمان دریافت می کنیم، ارائه دهیم. با این حال، زمان هایی وجود دارد که ما باید از آنها بخواهیم اقدام خاصی را نیز انجام دهند.


به ندرت، ما یک ایمیل به کل لیست مشترکین ایمیل فعال یا بخش بزرگی از آنها خواهیم فرستاد.


EmailMonks: چه چیزهایی را در ابتدا برای افزایش مشارکت الکترونیکی و حفظ فهرست مشتری فعال استفاده می کنید؟

دانیل بورستین: در MarketingSherpa، ما بیشتر از یکی از چهار روش زیر برای بازاریابی ما استفاده می کنیم.


در خبرنامه ما که شامل مطالب مفیدی نیز می شود، از ما بخواهید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی