تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

قیمت رپورتاژ آگهی با توجه به تاثیری که بر سئو سایت و افزایش بازدید وبسایت شما دارد، به نسبت دیگر روش‌های بازاریابی مقرون بصرفه‌تر محسوب می‌شود. رپورتاژ آگهی مناسب و تاثیر‌گذار می‌تواند به بیشتر دیده شدن وبسایت و‌ کسب و کار شما کمک زیادی بکند و مشتریان را به سمت شما جذب نماید. با جذب مشتریان و افزایش بازدید، وبسایت شما در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد و موفقیت‌های بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. قیمت رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف تفاوت دارد و هر سایت بر اساس معیارهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، قیمتی را برای رپورتاژ آگهی خود درنظر می‌گیرد. حال پیش از اینکه به قیمت رپورتاژ آگهی و عوامل موثر بر آن بپردازیم، بصورت مختصر شما را با ماهیت رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو آشنا خواهیم کرد.

 

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو

 

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو

رپورتاژ ریشه گرفته از کلمه انگلیسی  Report به‌ معنای گزارش است که از حدود 70 سال پیش در سال 1945 و پس از اتمام جنگ جهانی در شبکه‌های تلویزیونی ساخته و بکار گرفته شد. اگر به سایت  Entrepreneur مراجعه کنید خواهید دید که رپورتاژ را به این صورت تعریف کرده‌اند: به اطلاعیه‌ای که توسط واحد روابط عمومی و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت کسب و کارها به مردم از طریق انتشارات و رسانه‌های مرتبط منتشر می‌شود رپورتاژ آگهی گفته می‌شود.

 به بیان دیگر رپورتاژ آگهی یا خبری انتقال مطالب مربوط به یک شرکت یا کسب و کار در قالب گزارش خبری است که در گذشته اغلب به‌صورت چاپی انجام میشد. امروزه با توجه به همه‌گیری اینترنت و افزایش سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها این کار بیشتر از طریق اینترنت انجام می‌شود.

برای بهبود کسب و کار خود، تاسیس وب‌سایت، دریافت جوایز معتبر، عرضه محصولات جدید، افتتاحیه دفتر یا فروشگاه، همکاری با مشتریان بنام و برجسته، کسب دستاوردهای مهم، عرضه و تولید مجدد یک محصول و دیگر لحظات مهم کاری خود می‌توانید از رپورتاژ آگهی کمک بگیرید.

با بکار بردن و درج کلمات کلیدی و لینک‌های مرتبط در رپورتاژ آگهی و درج آن در سایت‌های معتبر و پر مخاطب بک لینک‌ها و فالو‌های ارزشمندی را بدست خواهید آورد که مانند مهر تاییدی وب سایت شما را تایید و تضمین کرده و موجب بالا رفتن جایگاه شما در گوگل و تقویت سئو سایت می‌شود.

 

قیمت رپورتاژ آگهی

با توجه به نبودن نظارت و مرجعی که هزینه و قیمت رپورتاژ آگهی را تعیین کند، قیمت رپورتاژ آگهی در سایت‌‌های مختلف حتی با زمینه کاری مشترک نیز متفاوت است. هر سایت بر اساس ملاک‌ها و معیارهای مد نظر خود قیمت و هزینه‌ای را برای نمایش رپورتاژتان از شما دریافت می‌کند. فرد آگهی دهنده قبل از سفارش آگهی خود باید به قدرت دامنه  (Domain Authority) و قدرت صفحه Page Authority وبسایت‌ها توجه کرده و آن‌ها را مقایسه کند تا بتواند بهترین سایت برای نمایش رپورتاژ آگهی خود را انتخاب کند.

در سایت‌ های ایرانی تعرفه رپورتاژ معمولا بین  200 تا 3 میلیون تومان است که با توجه به جایگاه سایت، این مقدار تغییر خواهد کرد. با این حال وب‌ سایت‌هایی وجود دارند که با دریافت هزینه کم یا به‌ صورت کاملا رایگان آگهی شما را بر روی سایت مورد نظر منتشر خواهند کرد. در این مورد می‌توان به رپورتاژ آگهی رایگان سایت تسمینو اشاره نمود.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت رپورتاژ آگهی

همانطور که در ابتدا بیان کردیم، عوامل زیادی بر قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر می‌گذارند. علاوه بر کیفیت وب‌سایت از دید کارشناسان حوزه و قدرت دامنه و صفحه، محل انتشار آگهی رپورتاژ از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت آگهی است. به‌عنوان مثال اگر بخواهید رپورتاژ آگهی خود را در وب‌سایت‌ها و کانال‌های خارجی و بین‌المللی منتشر کنید قطعا باید هزینه‌ی هنگفتی را برای آن پرداخت کنید. معیار  Spam Score نشان‌دهنده‌ی احتمال جریمه شدن وبسایت مورد نظر شما است که از صفر تا صد عدد گذاری می‌شود. هرچه این عدد به صفر نزدیکتر باشد میزان اسپم و احتمال جریمه شدن آن نیز کمتر خواهد بود. بنابراین قیمت رپورتاژ آگهی آن نیز بیشتر خواهد شد.

 بالعکس هرچه این عدد از صفر دورتر باشد احتمال اسپم بودن آن و جریمه شدن بیشتر خواهد بود و هزینه رپورتاژ نیز کاهش خواهد یافت. از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت رپورتاژ آگهی می‌توان به تعداد لینک‌ها اشاره نمود. هرچه تعداد لینک‌هایی که بر اساس کلمه کلیدی مدنظر شما تهیه می‌شود بیشتر باشد شانس و احتمال دیده شدن سایت شما در گوگل نیز بالاتر خواهد رفت. رتبه الکسا و سن دامنه از دیگر عوامل اثرگذار و مهم بر قیمت رپورتاژ آگهی بشمار می‌روند.

 

مزایای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. افزایش بازدید: با استفاده از رپورتاژ قادر خواهید بود آگهی و رپورتاژتان را به روش‌های مختلف و در بسترهای متفاوت تولید محتوا مانند سایت‌های پربازدید، رسانه‌ها و بسترهای مکتوب و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. بدین طریق بازدید و شانس دیده شدن برند و محصولات خود را افزایش می‌دهید. مناسب برای همه کسب و کارها: همه‌ی کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ، با اهداف و حوزه‌های کاری متفاوت می‌توانند از رپورتاژ آگهی استفاده کنند و با کمک آن، برند و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنند.

افزایش اعتبار: همانطور که پیش از این اشاره کردیم انتشار و توزیع رپورتاژ در سایت‌های پرمخاطب و کانال‌های پربازدید، آگاهی از برند و بدنبال آن اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد. بهبود کیفیت سئو: با رپورتاژ آگهی در وب‌سایت‌های معتبر و پر بازدید قدمی بزرگ در جهت بهبود رتبه وبسایت خود بر می‌دارید. در رپورتاژ آگهی و با شیوه جدید لینک سازی و با بکار بردن کلمات کلیدی در لینک‌های وبسایت خود، تاثیر بسیاری بر بهبود رتبه و باقی ماندن وبسایت خود در صفحات اول موتورهای جستجو می‌گذارید. هزینه مناسب و مقرون بصرفه: قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون بصرفه‌تر بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. شما با یک هزینه معقول می‌توانید آگهی و رپورتاژ خودتان را به مخاطبان ارائه دهید.

 

رپورتاژ آگهی رایگان سایت تسمینو

تسمینو به‌عنوان یکی از قدیمی‌ ترین پلتفرم‌های توزیع و خرید رپورتاژ آگهی مفتخر است پل ارتباطی میان شما و رسانه‌ها باشد و در این مسیر شما را همراهی کند. این مجموعه بهمراه بیش از  800 رسانه معتبر در کشور در زمینه رپورتاژ آگهی و خبری همراه شما خواهد بود.

این وب‌سایت ابتدا حوزه کاری کسب و کار مشتریان رپورتاژ آگهی را بررسی کرده و پس از آن بر مبنای اهداف مشخص شده بهترین گزینه‌های مرتبط با زمینه کاری شما را مشخص می‌کند و به شما پیشنهاد می‌دهد. تسمینو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که رپورتاژ خود را در بهترین و معتبرترین رسانه‌ها و وب‌سایت‌های پر بازدید فارسی زبان و از طریق پنل کاربری هوشمند خود مدیریت و منتشر کنید. با کمک رپورتاژ آگهی رایگان سایت تسمینو نیز می‌توانید به‌راحتی از این شیوه تبلیغاتی کارآمد بهره ببرید و به بالا رفتن ترافیک و سئو سایت خود کمک کنید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی