- ۰۰/۰۷/۲۷
- ۰ نظر
پورتاژ یک مقاله به سبک داستان خبری است که برای معرفی و اطلاعرسانی اتفاقات و خبرهای جدید یک برند و خدمات شرکت و... نوشته شده و درسایتهای دیگر که موضوعات مشابهی دارند، منتشر میشود. از دیگر مزایایی که میتوان برای رپورتاژ درنظر گرفت، کمک به بهبود وضعیت سئو و رتبهبندی سایت شما است. اما خرید رپورتاژ و انتشار آن خیلی ساده نیست و اگر اطلاعات زیادی درباره این موضوع نداشته باشید، ممکن است به هدف موردنظر خود نرسید. به همین دلیل در این متن نکات بسیار مهم و کلیدی درباره رپورتاژ گفته شده است و همچنین بعد از خواندن این متن متوجه خواهید شد که چرا سفارش و انتشار رپورتاژ بین مدیر سازمان و شرکتها محبوب شده است.
رپورتاژ چیست؟
رپورتاژ به مقاله یا گزارشی گفته میشود که برای اطلاعرسانی خبرهای متفاوت در سایتهای دیگر منتشر میشود. رپورتاژ یک سیستم تبلیغاتی جذاب است که در این بخش میخواهیم با انواع آن آشنا شویم:
رپورتاژ آگهی: معمولا کسبوکارها برای معرفی خود به سایر افراد از رپورتاژ آگهی استفاده میکنند که این گزارش یا مقاله میتواند به صورت تصویری یا متنی تهیه شود. رپورتاژ آگهی یک تبلیغ غیرمستقیم است که باعث میشود مخاطب به طور ناخوداگاه جذب موضوع فعالیت آن شرکت شده و بخواهد اطلاعات بیشتری درباره شرکت بدست آورد. در گذشته رپورتاژ آگهی در روزنامهها به چاپ میرسید؛ اما امروزه با آمدن تلفنهای همراه هوشمند، مردم ترجیح میدهند اطلاعات جدید را از طریق سایتهای خبری، سایتها با موضوع تخصصی و... بدست آورند. رپورتاژ خبری: اگر بخواهید تفاوت رپورتاژ خبری را با رپورتاژ آگهی بدانید، باید گفت که سایتهایی که رپورتاژ خبری را منتشر میکنند، باید از نوع خبری باشند. در حالی که رپورتاژ آگهی را میتوان در سایتها با موضوعات دیگر نیز منتشر کرد. شرکتها و سازمانهایی که بخواهند یک تبلیغات گسترده برای محصولات یا خدمات خود داشته باشند، میتوانند اقدام به خرید رپورتاژ خبری کنند تا در سریعترین زمان تعداد زیادی مشتری جدید بدست آورند. بنابراین اگر به دنبال سفارش رپورتاژ خبری و یا آگهی هستید با کارشناسهای شرکت تسمینو تماس بگیرید.
چرا خرید رپورتاژ را پیشنهاد میکنیم؟
شاید از خود بپرسید چرا باید رپورتاژ آگهی یا خبری را برای کسبوکار خود سفارش دهید؟ به همین دلیل تصمیم گرفتهایم که برخی از مزایای خرید و انتشار رپورتاژ را به شما بگوییم:
مزیتی که رپورتاژ در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی دارد، نحوه دیده شدن تبلیغ و کسبوکار شما است. زمانی که مخاطب متن رپورتاژ شرکت شما در سایتهای دیگر میخواند، تصور میکند که آن سایت برای اطلاعرسانی خبرهای جدید در این حوزه، متنی را نوشته است و متوجه نخواهد شد که این یک تبلیغ است. بنابراین تاثیر بسیار بهتری بر روی آن گذاشته و متن رپورتاژ را دنبال کرده و حتی احتمال بیشتری وجود دارد که بعد از خواندن رپورتاژ به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت شما باشد. اگر هزینه خرید رپورتاژ را با هزینه خرید بنر در سایت مقایسه کنیم، متوجه خواهید شد که سفارش رپورتاژ آگهی و خبری میتواند بسیار تاثیرگذارتر و مقرونبهصرفهتر از سایر روشهای تبلیغاتی باشد. رپورتاژ میتواند به سئو سایت شما نیز کمک کند. البته این نکته را فراموش نکنید که برای سفارش بک لینک و رپورتاژ بهتر است هوشمندانه رفتار کنید تا گوگل سایت شما را به عنوان اسپم شناسایی نکند. از دیگر مزایای سفارش رپورتاژ این است که همه کسبوکارها از کوچک تا بزرگ میتوانند این راه تبلیغاتی را انتخاب کنند و محدودیتی برای آن وجود ندارد. نتیجه سریعتر رپورتاژهای خبری و آگهی در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی، یکی دیگر از مزیتهای آن است. همه کسبوکارها و شرکتها میخواهند در کوتاهترین زمان به هدف خود یعنی فروش بیشتر برسند و میتوان گفت انتشار رپورتاژ، شما را زودتر به هدفتان نزدیک میکند.
پیش از خرید رپورتاژ به این موارد توجه کنید
اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی یا خبری را دارید، بهتر است بدانید که رعایت این نکات میتواند تاثیر زیادی بر روی نتیجهبخش بودن انتشار رپورتاژ و بدست آوردن مخاطب بیشتر برای سایت و شرکت شما داشته باشد.
پیش از اینکه بخواهید رپورتاژ آگهی یا خبری برای کسبوکار خود سفارش دهید، باید کیفیت محتوا و سئو سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که در وضعیت بهینه و قابل قبولی بوده و گوگل رتبه خوبی به سرچ کلمه کلیدیهای شما داده باشد. بهتر است یک لیست از تاثیرگذارترین و معتبرترین سایتها برای انتشار رپورتاژ تهیه کنید و برای سفارش و انتشار آن یک برنامهریزی سالیانه داشته باشید. البته میتوانید برای این کار از مجموعه و شرکتهایی که در زمینه رپورتاژ آگهی و خبری فعالیت میکنند، کمک بگیرید تا زمان کمتری از شما گرفته شود. در محتواهای رپورتاژ از تصویر و یا ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید تا رپورتاژ جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد. برای سفارش رپورتاژ نیز یک برنامه دقیق داشته باشید و با توجه به شرایط شرکت و برنامهریزی خود اقدام به خرید کنید. به کیفیت محتوایی که برای رپورتاژ نوشته شده است، دقت کنید و فراموش نکنید که متن رپورتاژ آگهی و خبری باید خلاقانه و جذاب باشد. سایتهایی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب میکنید، باید با موضوع شرکت و کسبوکار شما هماهنگ باشد تا این روش تبلیغاتی برای شما نتیجهبخش باشد. وضعیت رپورتاژ و سئو سایتهای رقبا را بررسی کنید تا بتوانید یک رپورتاژ قویتر برای شرکت خود تهیه کنید. فراموش نکنید که رپورتاژ آگهی شما باید همراستا با استراتژی تیم بازاریابی و برندینگ شرکت شما باشد. پیش از خرید و سفارش رپورتاژ مطمئن شوید که محتوا در صفحه ابتدایی سایت منتشر میشود تا رپورتاژ بتواند از نظر گوگل و مخاطب رتبه خوبی را بدست آورد. رپورتاژ آگهی و خبری شما باید به صورت دائمی در سایت وجود داشته باشد و بنابراین از سایت منتشرکننده بخواهید در این باره به شما تعهد دهد.
نکات تکمیلی برای داشتن بهترین رپورتاژ
علاوه بر نکات گفته شده در بخشهای گذشته، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها دقت کنید. به عنوان مثال نحوه لینکدهی در رپورتاژ بسیار اهمیت داشته و باید به نوع و نحوه لینکهایی که در متن داده میشود، توجه کنید. از دیگر مواردی که رپورتاژ آگهی و خبری شما را به یک رپورتاژ قوی تبدیل میکند، توجه به پاراگرافهای بعد و قبل از تصاویر و ویدیو است. بنابراین پیشنهاد میکنیم که معمولا لینک خود را در این پاراگرافها قرار دهید. توجه داشته باشید که برای تاثیرگذاری بیشتر حتما در پاراگراف ابتدایی یا انتهایی رپورتاژ از لینک استفاده کنید. در آخر، لینک را بر روی کلمه کلیدی اصلی و یا نزدیک به آن قرار دهید.
سخن پایانی
اکنون میدانید که خرید رپورتاژ چقدر میتواند بر روی رشد سایت و افزایش فروش شما تاثیر داشته باشد و همچنین با عوامل تاثیرگذار بر خوب یا بد بودن یک رپورتاژ آگهی و خبری آشنا شدید و میتوانید تشخیص دهید که کدام محتوا میتواند باعث ارتقا سئو و جذب مخاطب شده و کدام یک فقط هدر رفتن زمان و هزینه بوده است. اگر میخواهید تمرکز و زمان خود را به مهارتهای شخصی و تاثیرگذار بر رشد کسب و کار خود اختصاص دهید و زمانی برای پیدا کردن سایتهای معتبر برای انتشار رپورتاژ و یا تهیه یک محتوای باکیفیت و نوشتن برنامهریزی دقیق ندارید، میتوانید سفارش بک لینک و رپورتاژ خود را به تسمینو بسپارید.
- ۰۰/۰۷/۲۷