تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای ارزهای دیجیتال، اکثر افراد اصطلاحات مختلف این حوزه را شنیده‌اند؛ اما از معنی و کاربرد آن‌ها آگاه نیستند. استخراج بیت کوین یکی از این اصطلاحات است. همان طور که می‌دانید بیت کوین نوعی رمز ارز در بستر اینترنت است که هیچ سازمان و نهاد دولتی قابلیت کنترل آن را ندارد. استخراج بیت کوین به معنای تولید بیت کوین جدید و تایید تراکنش‌ها و ثبت آن‌ها در بلاک چین است. استخراج کنندگان یا ماینرها با استفاده از این روش به مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دست پیدا می‌کنند. برای افزایش شانس موفقیت خود در این حوزه کافی است که آموزش استخراج بیت کوین را به صورت کامل مطالعه کرده و با توجه به شرایط و بودجه خود برای شروع برنامه ریزی کنید.

آموزش استخراج بیت کوین

همان طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین تحت کنترل هیچ سازمان و نهاد دولتی نیستند. این ارز دیجیتال مانند پول‌های کاغذی طبق دستور سازمانی، چاپ نمی‌شود. استخراج یا تولید بیت کوین، فرایندی است که در آن توکن‌های جدید بیت کوین وارد بلاک چین می‌شوند. استخراج بیت کوین از نظر تولید همانند فرایند استخراج طلا است. همه استخراج کنندگان در شبکه وظیفه تامین امنیت و اطلاعات بیت کوین‌های تولیدی را دارند. اما استخراج بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟

استخراج بیت کوین به فرایندی گفته می‌شود که در آن کامپیوترهای قدرتمند و به شدت پیشرفته، مسائل بسیار پیچیده ریاضی را در ازای پاداشی، حل می‌کنند. همچنین این سیستم‌های قدرتمند وظیفه دارند تا اطلاعات تراکنش‌ های انجام شده را مورد بررسی قرار دهند و اعتبار آن را بسنجند. دنیای استخراج بیت کون بسیار گسترده است و هر روز افراد مختلفی به این حوزه کاری روی می‌آورند. در آموزش استخراج بیت کوین با تمامی مراحل و نکات مهم در استخراج بیت کوین آشنا خواهید شد.

بیت کوین از کجا استخراج می‌شود؟

شاید برای شما هم سوال باشد که ارز دیجیتال بیت کوین از کجا استخراج می‌شود؟ همان طور که قبلا مطالعه کردید؛ استخراج بیت کوین به معنای تولید توکن جدید بیت کوین است. استخراج کنندگان در این فرایند تراکنش‌های مختلف را بررسی می‌کنند تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنند. این تکراری بودن یا (Double-Spending) زمانی اتفاق می‌افتد که صاحب یک بیت کوین از روی آن کپی می‌ کند و لینک کپی شده را در اختیار دیگران قرار می‌دهد در صورتی که بیت کوین اصلی دست نخورده است. پاداش استخراج کنندگان به دو صورت دریافت می‌شود. تایید تراکنش‌ها در شبکه ارز دیجیتال بیت کوین و حل مسائل محاسباتی بسیار پیچیده، دو شکل پاداش ماینرها هستند. با آموزش استخراج بیت کوین با روند استخراج و پاداش، آشنا خواهید شد.

مشاهده قیمت لحظه ای ارز دیجیتال در سایت بیتمینو بصورت لحظه ای و دقیق

چه زمانی استخراج بیت کوین تمام می‌شود؟

ماینرها پاداش خود را از دو روش به دست می‌آورند. پاداش حل مسائل محاسباتی پس از پایان استخراج بیت کوین در سال 2140، به صفر می‌رسید. در سال 2140، 21 میلیون بیت کوین موجود استخراج می‌شود و دیگر هیچ بیت کوین جدیدی با استفاده از این روش به شبکه اضافه نخواهد شد. پاداش تولید بلوک بیت کوین از سال 2099 با 50 بیت کوین آغاز شد و امروز به عدد 6.25 BTC کاهش پیدا کرده است.

این عدد به صورت نموداری لگاریتمی محاسبه می‌شود و هر 4 سال، مبلغ آن نصف می‌شود. اما ماینرها هنوز می‌توانند از پردازش و تایید تراکنش‌های مختلف در این بازار پاداشی دریافت کنند. همچنین انتظار می‌رود با متوقف شدن روند تولید بیت کوین، کارمزد یا هزینه تایید تراکنش‌های افزایش پیدا کند. در غیر این صورت ماینرها پاداش کمی از این فعالیت دریافت می‌کنند. در این صورت اگر ماینرها دست از کار بکشند؛ ممکن است کل بلاک چین بیت کوین مختل شود و از هم بپاشد.

آموزش استخراج بیت کوین و چگونگی انجام آن

برای شروع روند استخراج بیت کوین و کسب درآمد ابتدا باید با مطالعه در رابطه با آموزش استخراج بیت کوین اطلاعات کافی به دست آورید؛ سپس نسبت به استخراج بیت کوین اقدام نمایید. اکنون که با تعریف استخراج بیت کوین آشنا شدید؛ زمان آن است که اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با محاسبات و فعالیت‌های آن به دست آورید. ماین کردن بیت کوین و حل مسائل محاسباتی آن از توانایی انسان‌ها و شما خارج است و هیچ‌کس نمی‌تواند این مسائل را در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه حل کند به همین دلیل سیستم‌ های بسیار قدرتمند برای این کار انتخاب شده‌اند. اما این سیستم‌ها چگونه می‌توانند بیت کوین را استخراج کنند؟

https://bitmino.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%ac-%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86/

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی