تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بررسی فیلم آینه بغل و پرفروش ترین فیلم و سریال های ایرانی

در این مقاله فیلم و سریال های پرفروش سینما و شبکه نمایش خانگی را مورد بررسی قرار میدهیم .

در ادامه به بررسی برترین فیلم های سینمایی ایران میپردازیم .

فیلم آینه بغل

آینه بغل یکی از فیلم های کمدی سبک شانه تخم مرغی ، استفاده از زندگی مرفه و کمدی خاص سبک خودش است . برای دانلود فیلم آینه بغل و تاریخ انتشار نهایی 17 اردیبهشت ماه از وب سایت ویسکو فیلم مراجعه کنید .. موقعیت هایی که در فیلم به نمایش قرار میگیرد بی محتوا و شوخی های استفاده شده برخاسته از رفتار غلط در جامعه امروزی است . یکی از نکات بارز در فیلم آینه بغل استفاده از تبلیغات برند ها است که در طول فیلم همچون کلیپ های فضای مجازی به آنها پرداخته شده و گویی یکی از محور های اصلی فیلم بوده است . در آینه بغل شوخی ها بر محور پیامد های اخلاقی نیز پیش میرود و ابهام در فیلم جایی ندارد . با این حال نکته مهمی که در آینه بغل به چشم میخورد جنبه اقتصادی داشته و گویا عوامل این فیلم هدف را بر فروش فیلم قرار دادند تا جایی که از برترین بازیگران سوپر استار استفاده گردیده است . با این حال فیلم آینه بغل یکی از برترین فیلم های منوچهر هادی پس از تجربه موفقش در فیلم من سالوادر نیستم بود که مخاطبان زیادی را به سمت خودش کشاند و علارقم انتقاداتی که داشت آینه بغل به دومین فیلم پرفروش سینما ایران تبدیل شد . تاریخ انتشار نهایی و دانلود فیلم آینه بغل هنوز از تهیه کننده و عوامل این فیلم مشخص نشده اما پیش میبنی میشود در اردیبهشت ماه 1397 به پخش شبکه نمایش خانگی برسد که پیش میبنی میشود به صورت قانونی نیز رکورد اول فروش را خواهد زد .

ادامه مطلب ...

در ایران چگونه با لباس فرم اداری و مانتو اداری برخورد میشود؟

 

اگر افراد سازمان وادار شوند یک لباس خاص مانند لباس فرم اداری و مانتو اداری بپوشند در دراز مدت برای آنها ایجاد خستگی می‌کند. به همین دلیل خیلی از سازمان‌های خارج از کشور متوجه این خستگی شده و اعلام کردند که کارمندان می‌توانند یک روز را آزاد لباس بپوشند. در ایران هنوز نمی‌دانیم جامعه به لحاظ پذیرش این قوانین در چه سطحی به سر می‌برد. باید روی آن پژوهش شود تا طراحان ماهر و تولید کنندگان متبحر ما با شناختن کد پوشش چرخه درست تولید و عرضه لباس اداری و مانتو فرم اداری را راه بیندازند.

معمولا لباس‌ فرم با چند رنگ و مدل محدود طراحی می‌شوند و این موضوع روی بازدهی افراد تاثیر می‌گذارد.

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ممکن است با شنیدن کلمات و عباراتی مثل ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی و از این قبیل عبارات موارد زیادی در ذهنتان نقش ببندد.  پیچیدگی قوانین و مراحل طولانی امور ثبتی و پیگیری از دفاتر ثبتی و اداره ثبت شرکت ها خارج از حوصله شما باشد و حتی از صحت و درستی انجام کار مطمئن نباشید در این صورت ممکن است کلا از انجام کار منصرف شوید. 

اگر صاحب کسب و کاری هستید باید بدانید که با پیشرفت اقتصادی و رشد کار آفرینی اولویت اول برای صاحبان مشاغل پروسه ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی است تا بتوانند از شخصیت حقوقی برخوردار بوده و از مالکیت معنوی و حق کپی رایت خود محافظت کنند.

داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از امور حقوقی در زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، انحلال شرکت و ... به منظور اجتناب از مشکلات در امور ثبتی امری ضروریست.

 

موفقیت یک کمپین ایمیل در ترکیب مناسب مفهوم سازی عمیق، کپی رایت قوی، طراحی در سطح جهانی و کد تمیز است. در حالی که یک ایمیل خوب با ایمیل های مارک تجاری شما از رقابت در بازار مشخص می شود، یک ایمیل به خوبی طراحی شده نقش مهمی را در توجه کاربران خود ایفا می کند و آنها را درگیر می کند و شانس ایمیل شما را حذف یا نادیده می گیرد.


آیا طراحی ایمیل شما بهترین است؟ آیا شما فکر می کنید که می توانید نرخ کلیک بهتر و تبدیل با ایمیل های خود را دریافت کنید؟ اگر بله، ممیزی طراحی ایمیل می تواند کمک کند!


EmailMonks معرفی سرویس حسابرسی طراحی حسابرسی که هدف آن کمک به جامعه ایمیل برای دستیابی به نتایج مورد نظر با بهبود کیفیت ایمیل است. کارشناسان Monks باید طراحی ایمیل شما را بررسی کنند، نقاط قوت و ضعف ایمیل خود را برجسته کنند و زمینه هایی را برای بهبود طراحی ارائه دهند تا شما از نتایج بهتر ایمیل لذت ببرید. و همه این را به صورت رایگان!


در اینجا چیزی است که شما دریافت می کنید:

این ممیزی به شما ایده های شگفت انگیز برای ایجاد ایمیل های بهتر و راهنمایی های عملی برای بهبود طرح های ایمیل شما می دهد. ما به شما یک گزارش ممیزی طراحی ارسال می کنیم که شامل موارد زیر خواهد بود:


با بررسی نقطه ای از قالب های ایمیل خود، نقطه را بررسی کنید

تجزیه و تحلیل دقیق از تمام عناصر مهم قالب ایمیل شما

از لحاظ طراحی و محتوای ایمیل های شما، نکات کلیدی بهبود می یابد

پیشنهادات و پیشنهادات برای بهینه سازی ایمیل های خود برای تبدیل بهتر

در اینجا این است که چگونه کار می کند

با ارسال فایل طراحی با جزئیات دیگر ما قالب های ایمیل خود را به ما ارسال کنید و ما با گزارش حسابرسی دقیق به شما خواهیم رسید.


برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحه حسابرسی طراحی ایمیل ما را بررسی کنید!


دعوت به عمل جدید

اگر میخواهید ما برای کمک به پیشنهادات و نظرات و یا طراحی قالبهای الکترونیکی خود برای کسب و کار خود، ما را در hello (at) emailmonks (dot) com راهنمایی کنید.

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

شرکت کیاپلیمر در سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون به پرفروش ترین تولیدکننده بسیاری از مواد اولیه تایر در ایران مانند Microcrystalline wax و wax Antiozonant تبدیل شده است. شرکت کیاپلیمر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود به عنوان تامین کننده قابل اطمینان در ایران شناخته می شود. مشتریان ما شرکت های بزرگ تایرسازی مانند دنا، بارز و غیره هستند. در دنیای تجارت ما به دنبال رابطه های تجاری بلندمدت و براساس اعتماد و اطمینان هستیم.

در طول سال های گذشته ما در همه زمینه ها رشد کرده ایم اما هدف مان همچنان مانند گذشته است. در کیاپلیمر، موفقیت مشتریان مان، موفقیت ماست. در شرکت کیاپلیمر دماوند ما بهترین محصولات ها را طراحی کرده و می سازیم. محصولات ما قدرت رقابت در سطح جهانی و با بهترین شرکت های مطرح دنیا در زمینه تولید مواد اولیه تایر را دارد. در کیا پلیمر ما تمام توان مان را فقط در تولید مواد اولیه تایر قرار داده ایم تا با استانداردهای جهانی در این زمینه همگام شویم . بهترین محصولات را در ایران و حتی در جهان تولید کنیم. محصولات ما شامل موارد زیر است:

 

 

در سال های گذشته ما در کیاپلیمر تمام تلاش مان را کرده ایم تا رابطه ای مستحکم و طولانی مدت با مشتریان خود بسیازیم و هم اکنون به دنبال رابطه های تجاری جدید بر اساس اعتماد و اطمینان در سرتاسر دنیا هستیم.

 

 

 

 


مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی

 

جراحی پلاستیک شاخه ای از جراحی عمومی است که به رفع مشکلات اختلالی بدن می پردازد. تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی در این است که جراحی زیبایی فقط به هدف زیبا ساختن قسمتی از بدن مانند جراحی زیبایی بینی که معمولا برای کوتاه کردن بینی انجام می شود اما دایره جراحی پلاستیک بسیار فراتر از جراحی زیبایی رفته و هدف آن رفع مشکلات اختلالی بدن در کنار جراحی زیبایی می باشد. 

درب ضد سرقت

درب خانه، مرز بین خانه شما و دنیا بیرون است. درب ضد سرقت ترک نه تنها امنیت را به منزل شما به ارمغان می آورد بلکه باعث احساس امنیت و آرامش در خانه هم می شود. برای صاحبان خانه و فروشگاه هیچ چیز مهم تر از حفاظت از مکان شان نیست.   در ضد سرقت ترک دارای مقاومت بالا و زیبای چشم انگیزی است که به منزل یا محل کار شما جذابیتی دو چندان می بخشد. درب ضدسرقت ترک اصل به مراتب بهتر و قبل اطمینان تر از درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی موجود در بازار است. درب ضد سرقت ایرانی و همینطور درب ضد سرقت چینی از دوام و زیبایی کمتری نسبت به در ضدسرقت ترک برخوردار هستند. 

مرکز ساخت سوئیچ و ریموت ماشین

 

ما خدمات کامل برای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های مختلف ، سوئیچ فابریک، اصلی و اورجینال و ساخت سوییچ ریموت دار ماشین ها مانند ساخت سوئیچ و ریموت ماشین پژو ، سوئیچ پراید، ساخت سوئیچ پژو پارس و ساخت کلید کددار دیگر محصولات ایران خودرو و سایپا را در اسرع وقت و با بهترین قیمت ارائه می دهیم. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا از قیمت سوئیچ و ریمت ماشین پژو یا قیمت سوئیچ و ریموت ماشین پراید یا قیمت سوییچ دیگر ماشین ها آگاه شوید و کلیدسازان ما در اولین فرصت به مکان ماشین شما بیایند و پس از نشان دادن مدارک خودرو، سوئیچ ماشین شما را به شما تحویل دهند.  شعبات ما برای ساخت سوییچ در سرتاسر ایران از جمله مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، ساری، رشت، مازندران، گیلان، خراسان، خوزستان، کرمان، یزد، همدان، آبادان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک قرار دارند. ما دارای کلیدساز سیار یا امداد کلید خودرو برای ساخت سوئیچ در محل در سرتاسر ایران هستیم.

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

 

حواله دلار

 صرافی آینده روشن ضمن ارائه خدمات ارزی بین المللی و ویژه در خصوص حواله دلار آمریکا ، همواره پیش رو در زمینه فعالیت های بانکی و ارسال پول به سرتاسر دنیا بوده است . امکان انجام حواله ارزی را برای افرادی که نیازمند دریافت ارز در آمریکا هستند یا برای انتقال ارز از ایران به آمریکا مشکل دارند به روشهای متفاوت فراهم نموده است. متاسفانه هنوز مدت ها بعد از برداشته شدن تحریم ها سوئیفت به صورت کامل در ایران اجرایی نشده است.  صرافی آینده روشن با روش های جایگزین مطمئن و سریع و استفاده از آخرین روش های انتقال پول، حواله دلار به آمریکا را انجام میدهد

 

تمام شهریه پس از مکالمه روان

 

ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است. برای بهترین آموزشگاه زبان بودن کارهای زیادی لازم بود انجام شود. از این رو در موسسه زبان سخن برتر با تمرکز بر مکالمه شما از یادگیری گرامر پیچیده زبان های خارجی اجتناب کرده ایم. یادگیری گرامر همیشه یکی از مشکل ترین کارها برای دانشجویان زبان های خارجی بوده است که در اکثر موارد به کنار گذاشتن یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های خارجه دیگر منجر شده است. شما می توانید به انتخاب خود مدرس زبان خانم یا آقا داشته باشید.